Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Sep 2024 09:27:42 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Alutaguse Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/01349 
aadressile Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Alajõe küla, 13112 
Iisaku-Alajõe tee// Aasu// Kanarbiku tn 22a// Kisselsteini// Kärbi// 
Rudolfi// Sinika// Sõstra// Zapeki tee// Jaama küla, 32 Jõhvi-Vasknarva 
tee// Kopra// Lotta// Metsise// Männika// Permisküla metskond 101// 145// 
146// 147// Pääsu// Põhjanaela// Turbasoo// Vainu// Viru// Karjamaa küla, 
13111 Kauksi-Vasknarva tee// Alajõe metskond 23// Karukella// Kreusi// 
Kurereha// Käo// Pilve// Sinilille// Sudakovi// Sudaku// Tsõganovi// 
Vogana// Õrna// Karoli küla, 112// 192// Katase küla, Evdokia// Gornovi// 
Hunditubaka// Jakobi// Kella// Kibuvitsa// Kraavi// Kõigi// Lasi// 
Lasimetsa// Lehe// Metsmarja// Metsülase// Mulli// Mullika// Männimetsa// 
Männituka// Näsiniine// Nõmme// Pihlaka// Pilviku// Puraviku// 
Päikesemetsa// Põdra// Rebase// Sireli// Sirelimetsa// Vaina// Volli// 
Kauksi küla, 3 Jõhvi-Tartu-Valga tee// Iisaku metskond 32// 72// Kopli// 
Koplimetsa// Lembitu// Metsavahi// Paesaare// Pukatsi// Siimu// Tõnsu// 
Veskitamme// Kuningaküla, Andersoni// Eesitalu// Jäätmaa// Koidu// Männiku// 
116// 159// 162// 166// 200// 202// 203// 8// 9// Sinilepa// Slipi// Toki// 
Tormimetsa// Tõru// Türna// Usnova// Uusnova// Õnne// Kuru küla, 13152 
Sälliku-Kuru tee// Aksli// Aleksi// Graumanni// 89// Joosepi// Joosu// 
Kanarbiku// Kivimetsa// Kuusiku// Liini// Liinimetsa// Luule// Melli// 
Metsisemetsa// Mihkli// Ojaperve// Olga// Piiri// Ranna// Roosimäe// 
Sokoli// Taavi// Ussisoo// Lemmaku küla, 88 Rakvere-Rannapungerja tee// 
146// 38// 43// Kivistiku// Tamme// Permisküla, 13158 Agusalu-Permisküla 
tee// Kure// Liinipõllu// Lossi// Mäemetsa// 127// 129// 134// 19// 
Uuevälja// Rannapungerja küla, 173// 42// Mulgi// Männimäe// Männioru// 
Saarma// Tammepealse// Remniku küla, tee// Allika tee// 11// 13// 20// 22// 
Haava// Haavalehe// Hundisaare// Irina// Kaasiku// Kase// Kaselehe// 
Keskjõe// Kuusirbi// Linnu// Ljuba// Metsatuka// Metsatüki// Ojakalda tee 
13// 15// 172// 32// Pähklamaa// Reinuvaderi// Remniku-Agusalu tee// Silla// 
... (L352 Viru-Mustvee, L353 Mustvee-Tsirguliina 330kV õhuliinid) ja soovib 
teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Palun arvamust õhuliini rekonstrueerimise 
kasutusteatisele. Kaasatud isikul, maaomanikul on vastuväide seoses 
elektromagnetvälja mõjuga ja selles osas sooviks teada, kas ja kui suur oht 
isikutele antud liin on.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27110734>  (menetlus nr: 
428254), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 27.09.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Alutaguse Vallavalitsus) või menetleja (MARIN GRÜNING) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister